Tippek-Trükkök

____________________________________________________________________________________________________________________________________

FPS Jump (magasabb ugrás)

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Az fps a normál játékot nem nagyon befolyásolja(kivéve, hogyha jo nagy akkor állítólag gyrosabban lősz, bár én nem tapasztaltam). Viszont a jumpokhoz nagyon is szükséges. Az fps mutattékban a konzol(0 lenyomása aztán a nullát törlöd) /cg_drawfps 1 és ezután a jobb felső sarokban lesz egy számláló ami mutatja az afs-t kikapcsolása ugyanez csak az 1- es helyett 0-át kell írni. A COD 2 a qauke II motorján fut. Még jó régen rájöttek hogy bizony ez a motor kijátszható. Vannak bizonyos számok ahol a gamer nagyobbat tud ugrani az átlagnál.
A számok: 43, 71, 91, 111, 125, 240, 333, 500, 555, 1000.
Ezeket elég konnyen el lehet érni mégpedig úgy, hogy a konzolba beirod: /com_maxfps 125    (én a 125-öt ajánlom)     Mindenkinek attol függ, hogy meddig bírja feltornászni a gépe. A 125 azért jó mert a legtöbb ugrás kivitelezhető vele és sokak szerint ez a legjobb(bár tudok olyat amikor nem)
FPS növelése: Nem csak csúcs géppel lehet fps-t növelni. Mivel ez elég bonyolult és hosszu leirni inkább adok egy hasznos linket:
Katt ide

 

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________

COD 2 Név Színezés

____________________________________________________________________________________________________________________________________

I. A színkódok:

0= Fekete

1= Piros

2= Zöld

3= Sárga

4= Kék

5= Világoskék

6= Lila

7=fehér

8= Nemzetenként változó: Ha amerikai, ha orosz, vagy ha brit vagy.

9= Szürke

II. a színkódok használata:

A színkódokat úgy tudod használni, hogy a fenti számok elé beszúrod ezt a jelet: ^ (Alt GR+3). Ha a jel mögé teszed a számot, a Call of Duty azt mindig színkódnak fogja értelmezni. Az adott szín mindig a következő ^ jelig tart, tehát ha a nevünknek csak a felét szeretnénk színezni, akkor azt a felét, amit meg szeretnénk hagyni eredetiben, azt lássuk el fehér színkóddal (^7).

III. Speciális színkód:
Ha azt szeretnénk, hogy a nevünk akkor is színes legyen, amikor egy csapattársunk ránk mutat multiplayer játékban, vagy ha lelőnek, vagy mi lövünk le mást, és a jobb oldali oszlopban a nevünk színes legyen, akkor ezt úgy tudjuk elérni, hogy dupla színkódot használunk. Ennek egy hátránya van, nevezetesen, hogy a nevünk a többi esetben tartalmazni fogja ^ jelet és a számot (tehát a többi esetben látszódni fog a színkód maga is).

Fontos!
A nevünk a színkódokkal együtt maximum 29 karakterből állhat, a  program a többit nem tudja megjeleníteni.
IV. A nevünk színének váltogatása (villogtatás)
Ez már egy kicsivel bonyolultabb művelet mint az előző, de nem veszélyes.
Kezdésnek nyisd meg sajna az nincs meg egy texteditorban, pl. jegyzettömbben.
Ha megvan, akkor írd be a neved a felső name sor két idézőjele közé, de a kívánt színkódokkal. Ha kész, tervezd el, milyen legyen a neved. (Például sorban, jobbról balra, majd balról jobbra a betűk színe egyesével megváltozik.)
Ha megvan a tervezés, akkor minden egyes részét be kell írni a name sorokba, a nevünk változásának minden egyes állomását, tehát ha szeretnénk a fenti esetet, akkor minden sorba beírjuk a nevet, de úgy, hogy egy betű minden sorban más színű lesz. Ez azt fogja eredményezni, hogy a kiválasztott szín mindig a következőeső betűre esik majd. Nem ártana, ha az első sor tartalma megegyezne az utolsó előtti sor tartalmával. (A legelső névnek meg kell egyeznie az utolsó névvel, mert ha nem egyezik, akkor a villogás után a nevünk megváltozik.) Azokat a 'name' és 'wait'-es sorokat töröljük ki, amik üresen maradtak. Ha elkészültünk, akkor a fájlt mentsük le a Call of Duty/Main könyvtárba xxx.cfg néven. A villogás akkor fog elkezdődni, ha a konzolba beírjátok hogy:
"\exec xxx.cfg" (idézőjelek nélkül), majd Enter. Az eredmény látható, ha jól csináltátok, akkor működni fog a dolog.

 

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________

COD 2 Ékezetes bindelés

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Gondolom a bindelés fogalmát már mindenki ismeri, de azért leírom, hátha akadnak olyanok,akik még nem találkoztak ezzel a kis hasznos módszerrel.


Bindelés alatt azt értjük, mikor egy megadott betű vagy szám lenyomásával egy előre meghatározott szöveget küldünk a Chat-be.
Bindelésnek is két módja van: Ékezetes vagy anélkül.
Én az Ékezetes Bindelést mutatom be, mert ez annak is müködik, aki ékezet nélkül akar bindelni és annak is aki ékezettel.

Na már most ezt 2 fajta képpen is meg lehet oldani, de a kezdők kedvéért mind 2 módot vázolom.

 

1. (kezdők számára)

Csak egyszerűen nyissuk meg a console-t (0 gomb lenyomása) majd írjuk be  /bind X say \"Első Bindelésem\""

Nagyon fontos,hogy az idéző jeleket,ne hagyuk le,és ne cseréljük fel a helyét,mert azoktól lesz ékezetes a bind!

Megjegyzem némely gamereknél akkor is működik az ékezetes bind, ha csak 1 idézőjelet tesznek a say után pl: /bind X say "Első Bindelésem, de nekem nem működött!

 

2. (Haladók számára)

Kelleni fog hozzá egy Total Commander, mert a második példát azzal magyarázom el.. Total Commander az oldalról letölthető! .:Töltsd le itt!:.

   1.Nyissuk meg a Total Commandert.
   2.Nyissuk meg a Call of Duty 2 könyvtárat.
   3.Lépjünk a "main" mappába.
   4.Utána a "players" mappába.
   5.Válasszuk ki a profilunkat és nyissuk meg.

Na és meg is érkeztünk.
Itt két fájl található.
         -config.cfg
         -config_mp.cfg

Nekünk a "config_mp.cfg"-re lesz szükségünk.

   1.Katt rá jobb gombbal.
   2.Társítás.
   3.WordPad MFC alkalmazás

Miután megnyitottuk a .cfg-t, Enterrel nyissunk egy új sort.
Az üres sorba írjuk be hogy:

         /bind X "say \"Első Bindelésem\""

Az "X" helyére mindenki írjon egy tetszőleges betűt, amire a bindet akarja állítani. Arra azért figyeljünk, hogy ne olyan betűt válasszunk amire eredetileg már állítva van valami. (pl: W, A, S, D -t semmi kép ne, mert az az irányítás)
Az "Első Bindelésem" helyére egy tetszőleges szöveget írjunk be.
Az idézőjeleket nehogy kitöröljük, mert attól lesz ékezetes a bind.

Színezni a Bindet ugyan úgy kell mint a nevet:

         -bind X "say \"^1Első ^6Bindelésem.\""   

Ez a játékban így fog kinézni:

         -Első Bindelésem.

Ha kész van, akkor mentsük el.
         -Fájl
         -Mentés

 

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________

COD 2 Név Vlillogtatás

____________________________________________________________________________________________________________________________________


A Névvillogtatás sem egy bonyolult dolog.
A lényege az, hogy a nevünket váltogatjuk bindeléssel, és ennek hatására olyan mint ha a nevünk villogna. Általában csak a név színét változtatják meg és ezért tűnik úgy mintha a név villogna. Két névváltás(villogás) között be lehet állítani, hogy mennyi idő teljen el.

Kezdjük is el.
Ugyan úgy kell elkezdeni mint a sima Bindelést.
Kelleni fog hozzá egy Total Commander, mert én az alapján fogom elmagyarázni az egészet. Total Commander az oldalról letölthető!
.:Töltsd le itt:.

Kezdők kedvéért részletesebben is leírom, haladók csak simán nyissák meg a CFG-jüket.


Kezdőknek


   1.Nyissuk meg a Total Commandert.
   2.Nyissuk meg a Call of Duty 2 könyvtárat.
   3.Lépjünk a "main" mappába.
   4.Utána a "players" mappába.
   5.Válasszuk ki a profilunkat és nyissuk meg.

Na és meg is érkeztünk.
Itt két fájl található.
         -config.cfg
         -config_mp.cfg

Nekünk a "config_mp.cfg"-re lesz szükségünk.

   1.Katt rá jobb gombbal.
   2.Társítás.
   3.WordPad MFC alkalmazás


Miután megnyitottuk a .cfg-t, Enterrel nyissunk egy új sort.
A nevünk most is legyen ugyan az mint a névszínezés során.
Mivel villogtatni akarunk  két nevet csinálunk.

         -Név1: "CALLOFDUTY"
         -Név2: "CALLOFDUTY"

Egyszerű a dolog. Két névváltás között a nevünk megmarad, de a színe változik. Így villogás érhető el.
Ha ezt a nevet ugyan ezzel a színekkel szeretnénk villogtatni, akkor így kell kinéznie a bindnek:

         -bind X "name CALLOFDUTY; wait 40; name CALLOFDUTY; wait 40; name CALLOFDUTY; wait 40; name CALLOFDUTY; wait 40; name CALLOFDUTY"

A név így fog kinézni játék közben:
                          
                             

Az "X" helyére mindenki írjon egy tetszőleges betűt, amire a bindet akarja állítani. Arra azért figyeljünk, hogy ne olyan betűt válasszunk amire eredetileg már állítva van valami. (pl: W, A, S, D -t semmi kép ne, mert az az irányítás)
A "CALLOFDUTY" helyére a saját nevünk írjuk, olyan színnel amilyennel szeretnénk. Színezésről ugye már esett szó úgy hogy azt nem írom le megint.
A "CALLOFDUTY" helyére ismét írjuk a nevünket, de más színnel mint az eredetit, különben nem fog meglátszani a színek váltogatása. Más néven nem fog villogni a nevünk.
A "wait 40"-ben a "40" helyén az időt lehet beállítani, hogy milyen időközzel ugorjon a nevünk a következő névre. Tetszés szerint írjon mindenki egy számot a saját bindjéhez.
Az idézőjelek(") a pontos vesszővel(;) együtt itt is fontosak. Ne töröljük ki őket!

Ha kész van, akkor mentsük el.
         -Fájl
         -Mentés

 

Érdekesség!
   -A névvillogtatás SD módban nem működik, mivel ott egy kör alatt csak egyszer lehet nevet változtatni, így nem fog a nevünk villogni.
   -Vannak szerverek, ahol a szerver laggmentes futtatása érdekében szabályozzák a névváltást(esetünkben villogtatás), mivel ez laggot okozhat a szerveren. Ezt úgy teszik meg, hogy ha a névváltás átlépi X másodpercen belül a megengedett számot(pl: 4 másodpercen belül 2 névváltás engedélyezett a szerveren, és mi 4 másodpercen belül 3-szor váltunk nevet), akkor kickeli a szerver a játékost. Nem is olyan sok ez, ha figyelembe vesszük, hogy egy "
wait 20"-asra állított névvillogtatás akár 3-szor is válthat nevet 1 másodpercen belül. Szóval, ha valakit "Névvillogtatás" után vagy közben kickel egy szerver az ne csodálkozzon.laugh Ezért fontos, hogy olyan számot adjunk meg a beállításnál, amit szerintünk minden szerver elbír.

 

 

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________

COD 2 Botzom Anti AFK Kick

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Ez 1 nagyon egyszerű, de nagyszerű kis trükk, amit már jó ideje használok,és már sokszor segitett!

Aki botzomozik,az tudja,hogy ha sok ideig állsz egyhelyben,és leütnek a zomok,akkor fenn áll a veszéje annak,hogy a szerver ledob AFK kick üzenettel.

Ez általában akkor szokott előfordulni,ha valaki kimegy Wc-re,vagy enni, vagy akár kisseb dolgát elvégezni,és mire vissza jön, már a szerver menü fogadja,1 csúnya üzenettel! Ahoz,hogy ezt elkerüld, Írd be a consoleba (0-gomb) /+back, utána /+left, ha ez megvan,akkor a karaktered elkezd hátrafelé menni + forogni, így sosem ütközik falnak,és egyfolytában mozgásban lessz, 1 kis körön belül. Tökéletes elkerülése az AFK kicknek.